piątek, 23 września 2016

Rozdział 9

Luhan
Kiedy byłem niedaleko wyznaczonego miejsca spotkania. Widziałem GO już tam. Przez co przyśpieszyłem kroku.
-To ty, prawda?-spytałem od razu.
-O co chodzi?-spytał patrząc na mnie nie zrozumiale.
-O to-pokazałem mu zdjęcie.
Patrzał to na mnie to na zdjęcie.
-Skąd je masz?-spytał chcąc mi je zabrać.
-Nie twoja sprawa... Czyli to ty?
Chłopak spuścił głowę patrząc na swoje buty.
-BaekHyun...?
-Tak-szepnął.
-Bo... Bo nie...
Już otwierałem usta by coś dodać, ale chłopak odwrócił się i odszedł.
"Nie pozwolę Ci GO zranić drugi raz".

Baekki
~*~~Poniedziałek, szkoła~~*~

Ucieszyłem się, kiedy jedyną osobą, która zabijała mnie wzrokiem był Han. Za każdym razem przysłuchiwałem się rozmową Chanyeola z Luhan'em.

Od:Nieznany
Prędzej czy później się o tym dowie
Lu~
Odebrano 14:03

"Czemu mi to robisz? Co ci takiego zrobiłem?"-przemknęło mi przez głowę, automatycznie poczułem jak pod powiekami zbierają się łzy.
Nie chcąc okazać słabości gwałtownie wstałem i ruszyłem w stronę miejsca, w którym wiedziałem, że nikogo o tej porze tam nie będzie.

Chanyeol
Gdy Byun wyszedł z klasy, nie wiele myśląc poszedłem za nim. Widząc, że przekracza próg drzwi na dach. Przyśpieszyłem kroku, myśląc, że może zrobić coś głupiego. Zobaczyłem GO gdy stał przy barierkach.
-BaekHyun.
Chłopak od razu odwrócił się w moją stronę. Na jego twarzy malował się szok, a w jego oczach można było dostrzec łzy. Od razu podeszłem do niego i przytuliłem. Moje serce przyśpieszyło.

"Czemu czuje przy tobie coś czego nie powinienem".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz