niedziela, 21 sierpnia 2016

Rozdział 4

BaekTydzień minął mi spokojnie, udało mi się unikać Kai'a, a Chan był zajęty, więc miałem spokój. Aż do tera. Powiedzcie mi kto normalny o tej godzinie pisze sms-y.
Na pewno pomyłka”-pomyślałem wracając do krainy Morfeusza.-„Tępa osóbka, nie skapła się, że to pomyłka”-myślałem.-„Nogi z dupy powyrywam tej osobie, jak ją dorwę”-pomyślałem, biorąc telefon do ręki i go odblokowując.
Od:Nieznany
Księżniczko!!!!!
Odebrano 3:20
Księżniczko? Tylko jedna osoba się tak do mnie zwraca”.
Do: Nieznany
Chan... Skąd masz mój numer.
Wysłano 3:24

Od: Nieznany
No, w końcu księżniczka raczyła odpisać.
Nie chcesz wiedzieć skąd mam twój numer...
Odebrano 3:28

Do: Channie
Kopałeś mi w telefonie!
Wysłano 3:35

Od: Channie
Bingo...
Jesteś zły?
Odebrano 3:37

Do: Channie
Nie
Wysłano 3:40

Od: Channie
Ufff... Już myślałem.
Odebrano 3:45

Do: Channie
Jestem wściekły!
A tak w ogóle czemu mnie budzisz o trzeciej rano.
Jutro będę wyglądał jak zombi.
Wysłano 3:49

Od: Channie
Uspokój się księżniczko, złość piękności szkodzi.
Nie umiem zasnąć.
Odebrano 3:51

Do: Channie
To licz barany.
Wysłano 3:54

Od: Channie
Już liczyłem...
Odebrano 3:59

Do: Channie
To obudź swojego chłopaka, a nie mnie!
Wysłano 4:00

Od: Channie
Nie ma szans! D.O jest nieobliczalny jak się go obudzi,
bądź zdenerwuje.
Odebrano 4:04

Do: Channie
Już go lubię ^^
Chcesz, żeby też ktoś wyglądał jak zombi, nie?
Wysłano 4:09

Od: Channie
Nie, żeby nie iść samemu na wagary :D
Odebrano 4:11

Do: Channie
Przepraszam, ale idę spać tobie też to radzę.
Wysłano 4:15

Od: Channie
Nie waż się zostawiać mnie, Byun.
Odebrano 4:16

Od: Channie
Come to mi, baby.
Odebrano 4:18

Od: Channie
Wracaj do mnie księżniczko.
Odebrano 4:20

Od: Channie
Zachowujesz się jak ON...
Odebrano 4:22

Od: Channie
Będę ci robić spam!
Odebrano 4:26

Od: Channie
Nie masz szans byś wrócił.
Odebrano 4:30

Od: Channie
No, nic dobranoc...
Odebrano 4:35

Od: Channie
KSIĘŻNICZKO...
ŚPIJ
DOBRZE...
Odebrano 4:39

Od: Channie
Dobra idę spać, bye.
Odebrano 4:45

Do: Channie
PARK CHANYEOL!
Wysłano 7:03

Od: Channie
To ja XD
Odebrano 7:05

Do: Channie
Zabije Cię za ten spam!
Wysłano 7:08

Od: Channie
Mam zacząć już teraz uciekać czy będę po szkole biegał?
Odebrano 7:10

Do: Channie
Co ja nic Ci nie zrobie...
Ciekawe jak zareaguje Kyungi, kiedy się
dowie, że nie dajesz spać.
Wysłano 7:12

Od:Channie
Kurde.. zapomniałem, że masz dobry kontakt z SatanemSoo...
Odebrano 7:15

Do: Channie
Fajna nazwa dla swojego faceta...
Aż cukrzycy dostałem...
Hahahaha...
Wysłano 7:17

Od: Channie
?
Odebrano 7:20

Do: Channie
Dobra, pogadamy w szkole, bo zaraz się na autobus spóźnie.
Wysłano 7:22

Od: Channie
Leć, bo Sehun'a i Lulu nie będzie w szkole.
A ja nie chce się nudzić.
Odebrano 7:25

Do: Channie
Pogadamy w szkole, do zoba.
Wysłano 7:27

Od: Channie
Ta... ja ciebie też :|
Odebrano 7:30

Do: Channie
No comments
Wysłano 7:32



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz